středa 5. dubna 2017

Kouzelný korálkový náramek v perlovém provedení

Před nějakým časem jsem četla zajímavý článek o tom, jak je nesmyslné nakupovat šperky ve zlatnictví. Když se nad tím člověk zamyslí, je to skutečně nesmysl, protože šperk bude drahý (byť stálejší než bižuterie), ale tu hodnotu, za kterou jej koupíte skutečně nemá. Stříbro či zlato, vše se prodává s obrovskou marží, což znamená, že  stříbrný řetízek s přívěškem koupený za 1 000 Kč má při prodeji hodnotu kolem 30-50 Kč.

To je jeden z důvodů, proč mám radši bižuterii, cenově není tak ztrátová, když jej ztratím, vlasy si trhat nebudu a objednám si nový šperk a hlavně za cenu jednoho řetízku s přívěškem budu mít plný organizér a mohu šperky neustále měnit.


V tuto chvíli mám velké množství náušnic, náhrdelníků a náramků a stále si pořizuji nové a nové. Z každého "úlovku" mám samozřejmě radost :) Díky svému organizéru na šperky je mohu dobře uložit a snadno volit, více info o organizéru na šperky můžete najít v jedné z mých předchozích recenzí a to zde.


Nedávno jsem si objednala, kde jinde než na poštovnéZDARMA, náramek. Na obrázku vypadal nádherně. Přišel opět bezproblémově a rychle. Zabalen byl dobře, takže nedošlo k poškození.

Náramek je vyroben z bižuterního kovu (což  znamená, že jde o slitinu především mědi a zinku). Náramek je ve stříbrné barvě s umělými perličkami a kamínky. Obvod náramku je nastavitelný 20 + 5 cm. Což jsem si měla přečíst dříve, protože náramek je opravdu hodně dlouhý, ale jelikož my ženy si umíme poradit, tak si část odepnu a zkrátím si jej, aby se nosil pohodlně a nemusela jsem se obávat, že mi při nošení z ruky sklouzne (náramek je složen z několika kusů, na kterém jsou perly s kamínky a jsou spojené, takže stačí jednu část odebrat).



Náramek je ze spodní části hladký, takže na ruce je příjemný, zpracován je kvalitně, takže jsem nenašla ani část, která by se zachytila za oblečení a mohla jej poškodit. Na sluníčku se náramek nádherně leskne.


Je vhodnější spíše k elegantnímu oblečení.

Pro ty, co mají raději zlatou barvu než stříbrnou, mám dobrou zprávu - náramek se vyrábí i ve zlaté barvě. Pro porovnání přikládám foto obou variant :)



Náramek můžete nalézt zde: Kouzelný korálkový náramek v perlovém provedení.

Žádné komentáře:

Okomentovat