neděle 15. března 2015

Organizér na šperky - ramínko

Šperkem ženu neurazíš.

Proto máme plné šperkovnice a nevíme někdy, který vybrat. Sama mám šperků velké množství a někdy nevím jak je nakombinovat. Rozhodla jsem se tedy, pořídit si organizér na šperky, abych věděla kde jaký šperk mám. Však to známe všechny, sundáme si řetízek, ráno vezmeme jiný, ale kde je ten předchozí?


Mnou vybraný organizér na šperky se dá pohodlně zavěsit do skříně, za pomoci všitého kovového ramínka. Rozměry jsou: cca 86 cm (délka) x 45,7 cm(šířka).

Tento organizér jsem vybrala proto, že oproti jiným organizérům je prostorný, snadno uložitelný a kapsičky má z obou stran. Jiné mají z jedné strany kapsy a z druhé pouze poutka, což mě nevyhovuje. Obávám se, že při špatném uchycení šperku, by jsem jej mohla poškodit, či ztratit, ale může to být pouze můj dojem.


Z každé strany je 4 x 10 kapsiček na uložení šperků, celkem tedy 80 kapsiček, do každé můžete uložit i více kusů šperků. Kapsičky jsou prostorné, dobře se do nich šperky vloží i vyndají a nevypadávají. Velikost jednotlivých kapsiček je cca 11 cm x 6,8 cm.


Co se mi na organizéru líbí je, že je v béžové barvě, proto jsou v něm šperky hezky vidět. Na fotografii můžete vidět uložení některých mých šperků. Jak vidíte, kapsy jsou z průhledného, omyvatelného materiálu, pevně prošité, zaručují tedy bezpečí i pro menší šperky. Uložila jsem řetízky i náramky a všechny se pohodlně, bez problémů vešly.

S organizérem jsem velice spokojena a mohu jej vřele doporučit. Opět byl objednán z nákupní galerie postovnezdarma.cz. Doručen za 3 týdny, pečlivě zabalen v obálce.

Více informací o výrobku naleznete zde: Organizér na šperky

1 komentář:

  1. velmi využívané a zatížené, kapsy využity na maximum, i přes četné používání nevidím známky poškození či opotřebení, stojí za to jej mít, vše přehledně uložené a vždy po ruce :)

    OdpovědětVymazat